Van specialisten voor specialisten
De tijd van grootschalige oplages en generieke doelgroepen in de mediawereld staat al een tijdje onder druk. Markten zijn steeds lastiger te definiëren omdat doelgroepen een grotere verscheidenheid laten zien in behoeften aan informatie en kooppatronen.
Niche markten daarentegen hebben een status aparte, zijn meer uniform, maar geven ook vaak wat beperkingen. En dus worden ze niet interessant genoeg bevonden vanuit het grote commercieel gewin. Maar daar hebben we bij Roskam Media een wat andere visie op.
Belanghebbenden in nichemarkten, zoals Stichtingen, Verenigingen en kleinschalige Branche Clubs, hebben een veel grotere betrokkenheid bij de branche of sector. De budgetten mogen dan (logischerwijs) wat beperkter zijn maar dat is ook de reden waarom wij met andere ogen naar een bijbehorend uitgeefconcept kijken. Anders gezegd, het uitgeven van media-projecten in nichemarkten is echt een vak geworden, van specialisten.
Ben je betrokken bij een Stichting, een Vereniging of een kleinschalige Brancheclub en heb je er bewust voor gekozen om die zelfstandigheid hoog in het vaandel te houden? Maar is er bij jouw organisatie toch wel behoefte ontstaan aan ondersteuning, advies, samenwerking of gewoon eens een frisse blik, om een succesvolle toekomst te waarborgen? Projectmatig of meer structureel? Het draait tenslotte om het belang van jouw uitgave en organisatie!
Bel/mail met Ton Roskam voor een vrijblijvend en verhelderend gesprek.
Roskam Media
Onze merken
Uitgever van onder andere Motorboot Magazine, Youngtimer Magazine, de Watersport Praktijkreeks én exclusief verkooppartner van KartenWerft Atlassen voor de Duitse en Deense vaarwateren.